Thursday, January 3, 2008

Seks


Seks sebenarnya adalah suatu yang baik jika dilakukan dengan betul mengikutsyariat dan hukum. Ia bertujuan untuk mengeratkan kasih sayang suami isteri,seterusnya untuk mendapatkan zuriat untuk meneruskan kehidupan mansuiasejagat.
Namun terdapat segelintir manusia yang 'aneh' dan 'pelik' dimana merekatersangat ingin melakukan seks diluar batasan manusia normal. Dalam istilahperubatan dikatakan 'Seks Menyimpang' atau Seks Diluar Tabii'
Kebiasaan orang-orang yang mengamalkan seks cara salah ini tergulung darimanusia yang sadist, sedih, pilu, kecewa, pemabuk, zalim, bengis, egois,tidak mempunyai moral yang tinggi, yang yang berpoya-poya, suka pada nightclub, disko dan sebagainya.
Namun masih ada segelintir manusia yang pasif tetapi suka mengamalkan seksmenyimpang seperti (sebahagian) pondan atau maknyah. Biasanya mereka darigolongan ini suka pada homeoseks, berasmara dan menghisap zakar dansebagainya.
Untuk mengenali Seks Menyimpang disini, saya huraikan beberapa jenis yangdiketahui:
*Onani, Masturbasi *
Onani atau masturbasi, juga dikenali sebagai melancap, sama ada menggunakantangan, geselan dengan bantal, kain, paha atau gesel-gesel dikelintik(clitoris) dikalangan remaja perempuan adalah dianggap normal dari sudutkesihatan.
Ianya akan menjadi keburukan, bila onani ini sudah menjadi melampau hinggaterpaksa melakukannya setiap hari dan boleh menjejaskan kesihatan baikfizikal dan mental.
Akibat dari onani melampau anda akan menghadapi antaranya, kemungkinan:
1. Daya ingat menjadi lemah2. Sendi-sendi berbunyi3. Tuboh badan menjadi sentiasa keletihan.4. Anda akan menjadi selalu mengantuk5. Tidur menjadi berlebihan6. Banyak khayalan7. Bimbang akan terjebak dengan perzinaan
Bila terjebak dengan penzinaan atau rogol, anda berisiko akan menghadapi:
1. Terkena jangiktan gonorrhoea atau siflis2. Terkena AIDS atau HIV, Herpes Genitalis3. Jail atau dipenjara
Fikirlah baik-baik sebelum melakukan sesuatu yang merugikan.
*Homeoseks *
Seks dikalangan lelaki sama lelaki, kebiasaanya mereka melakukan seks dengancara memasukkan zakar ke dubur. Lelaki jenis ini jika berkahwin sekali pun,mereka tetap akan melakukan seks dengan isteri melalui dubur. Seks beginilahpuncanya penyakit AIDS atau HIV
*Lesbian *
Lesbian dikalangan remaja Melayu tidak begitu serius. Ia berlaku dikalangananak-anak remaja perempuan yang tinggal diasrama atau di kilang-kilang.Biasanya kumpulan perempuan ini tidak sukakan lelaki, maka mereka beralihmelakukan cumbuan-cumbuan dikalangan sesama mereka. Satu orang bertindaksebagai lelaki dan satu orang bertindak sebagai perempuan. Ada yang terukhingga sanggup membeli zakar plastik dan menusukkan ke faraj temannya. Caraini boleh merosakkan dara anda!
*Scoptophilia *
Ini sejenis manusia yang suka dan seronok melihat orang lain bersetuboh.Jangan terkejut mendapati manusia ini suka melihat isterinya atau anaknyasendiri disetubuhi oleh orang lain. Mudah-mudahan tidak ada golongan inidalam masyarakat Melayu.
*Voyeirisme *
Orang yang suka mengintip perempuan mandi telanjang melalui mana-mana lubangyang terdapat dirumah mereka. Ada yang sanggup tidur satu malam diatasbumbung hanya sekadar melihat suami-isteri bersetubuh. Sambil mengintai,mereka juga turut melakukan onani.
*Pedophilia *
Lelaki yang sukakan seks dengan kanak-kanak dan sanggup merogol anak ataucucunya sendiri. Mereka ini tidak berminat kepada orang dewasa.
*Bestiality *
Orang yang suka melakukan seks dengan haiwan atau binatang peliharaanseperti ayam, itek, lembu, kambing, anjing dan kadang-kadang dengan ular.Ada yang mencari ayam atau kambing untuk melakukan seks jenis ini.
*Fetishisme *
Lelaki yang suka menyimpan dan mengumpul barang-barang perempuan seperticoli, seluar dalam, rambut, tuala dan sebagainya.
*Nymphomania *
Perempuan yang kuat nafsu seks, tidak puas satu lelaki. Mereka akanmelakukan seks dengan banyak lelaki. (Ada dua kes dibawah rawatan sayadimana kes ini telah dapat dirawat dengan sempurna melalui ubat-ubathomeopati yang diimport dari Germany)
*Satyriasis *
Lelaki yang kuat nafsu dan suka melakukan seks dengan banyak perempuan.
*Necrophilia *
Orang yang melakukan seks dengan mayat. Na'uzubillah.
*Incest *
Melakukan seks dengan keluarga terdekat seperti ibu, adik, kakak, bapa.
*Zoophilia *
Orang yang suka melihat haiwan melakukan seks
*Mollester *
Percubaan melakukan seks secara paksa sama ada raba-raba punggung atau buahdada atau mengambil kesempatan sewaktu melakukan pemeriksaan kesihatan.
*Trollisme *
Lelaki yang suka melihat perempuannya disetubuhi oleh orang lain
*Wifeswapping *
Orang yang suka mengganggu isteri dan suka lakukan seks pada isteri orang.Juga mereka suka bertukar-tukar isteri untuk seks.
*Exhibitionisme *
Orang yang suka melihat perempuan berjalan khusunya bahagian punggung sehingga menimbulkan keghairahan.

No comments: